Asset Publisher

Pomoc Administracyjna - Dyżurny Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego

Pomoc Administracyjna – Dyżurny Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego
 
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Krakowie (al. Słowackiego 20, Kraków)
 
Od kiedy: od 1 marca 2024 r. (do uzgodnienia)
 
System pracy: Centrum działa całodobowo, praca w systemie równoważnym – 12 godzinne zmiany (zmiany 8-20:00, 20-8:00),
 
Główne zadania Dyżurnego:

  1. monitorowanie sytuacji pod kątem zdarzeń mogących doprowadzić do sytuacji kryzysowych oraz innych sytuacji mających wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców Powiatu Krakowskiego (w głównej mierze w oparciu o strony www i otrzymane drogą elektroniczną komunikaty) tj.:

  1. sytuacji meteorologicznej i hydrologicznej;

  2. sytuacji o charakterze terrorystycznym;

  3. utrudnień w komunikacji lądowej i powietrznej;

  4. zakłóceń w dostawie energii elektrycznej;

  5. zakłóceń w dostawie gazu;

  6. zakłóceń w dostawie wody;

  7. stanu sanitarno-epidemiologicznego;

  8. decyzji podejmowanych przez organy rządowe i samorządowe oraz straże i inspekcje;

  9. imprez masowych i zgromadzeń;

  10. ćwiczeń i treningów

  1. kompletowanie i opracowywanie dokumentacji operacyjnej PCZK tj. raporty z przebiegu dyżuru

  2. przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i prowadzenie dziennika Dyżurnego,

  3. współdziałanie z dyżurnymi centrów zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej oraz pracownikami w urzędach gmin powiatu krakowskiego odpowiedzialnymi za zadania z zakresu zarządzania kryzysowego i obronności,

  4. bieżąca wymiana informacji z Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego, jednostkami organizacyjnymi samorządów terytorialnych, służbami dyżurnymi oraz osobami wyznaczonymi do kontaktu z PCZK,

  5. współdziałanie z podmiotami prowadzącymi działania ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne,

  6. przekazywanie decyzji i poleceń Starosty do określonych jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami,

  7. dbanie o aktualny wykaz danych kontaktowych do powiadamiania,

  8. współpraca z pozostałymi pracownikami Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego itp.

    Poszczególne zadania realizowane są w oparciu o istniejące procedury i zgromadzone dane kontaktowe w dokumentach planistycznych.
    W głównej mierze praca opiera się o korespondencję z wykorzystaniem e-mail, telefonu, faksu, stron www. Zatem niezbędnym jest umiejętność pracy na komputerze w programie word, excel, program pocztowy outlook.
    Mile widziana jest znajomość zagadnień związanych z ratownictwem, środowiskiem, służbami mundurowymi, zarządzaniem kryzysowym, ogólną topografią powiatu krakowskiego.
     
    Zainteresowane osoby proszę o kontakt.
    Izabela Jędrzejek
    Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
    Tel. 12 39 79 517
     

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display