Print Drukuj
Do zadań Wydziału Aktywizacji Zawodowej EFS należy wdrażanie Priorytetu VI PO KL, Osi Regionalny Rynek Pracy RPO WP 2014-2020, oraz działań 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, w obszarze rynku pracy FEP 2021-2027, powierzonych WUP jako IP dla tego programu operacyjnego, w tym w szczególności:
  1. Opracowywanie Planów Działań;
  2. Organizowanie procesu naboru projektów, w tym również przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na realizację projektów;
  3. Dokonywanie oceny proponowanych do realizacji projektów zgodnie z kryteriami stosowanymi w systemie wdrażania Programów Operacyjnych EFS, w oparciu o zasady wspólnotowe i krajowe;
  4. Monitorowanie postępów realizacji umów, w tym w szczególności pod kątem wytworzonych produktów i rezultatów;
  5. Bieżąca współpraca z beneficjentami w ramach realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie;
  6. Gromadzenie danych niezbędnych dla zarządzania finansowego, monitoringu, weryfikacji, audytów i oceny;
  7. Prowadzenie elektronicznego systemu monitorowania realizacji projektów, beneficjentów i uczestników projektów;
  8. Opracowywanie rocznej i wieloletniej prognozy wydatków w ramach wdrażanych działań;
  9. Planowanie wydatków i rozliczanie zaangażowania środków EFS;
  10. Prowadzenie rozliczeń finansowych projektów i działań zgodnie z przyjętymi procedurami;
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna wniosków beneficjentów o płatność;
  12. Przygotowywanie wniosków o przelew transz dofinansowania projektów;
  13. Przygotowywanie zbiorczych wniosków o środki EFS;
  14. Zbieranie i przekazywanie do Wydziału Kontroli EFS informacji o nieprawidłowościach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
  15. Przygotowywanie sprawozdań i informacji o stanie realizacji EFS z realizacji wdrażanych Priorytetów/Działań oraz Osi/Priorytetów Inwestycyjnych;
  16. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS oraz w zakresie właściwym dla Wydziału;
  17. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  18. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  19. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  20. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  21. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Europejskiego Funduszu Społecznego materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  22. Sporządzanie umów z beneficjentami, których projekty zostały wybrane do dofinansowania oraz sporządzanie aneksów do umów;
  23. Przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów;
  24. Współpraca przy realizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych projektodawców we współpracy z właściwymi Komórkami organizacyjnymi Urzędu;
  25. Współudział w pracach związanych z procedurą odwoławczą oraz Komisją ds. rozpatrywania protestów w ramach wdrażanych przez IP programów operacyjnych;
  26. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów, oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  27. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału, oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego; celem rejestracji w rejestrach;
  28. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  29. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału;
  30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
Informacje o publikacji dokumentu


Print Drukuj

Wydział Aktywizacji Zawodowej EFS
Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11

Kierownik Wydziału Daniel Rzucidło
tel. bezpośredni (17) 74 32 874

Z-ca Kierownika Wydziału Krystian Dybek
tel. bezpośredni (17) 74 32 894

Pracownicy:

Waldemar Depa
tel. bezpośredni (17) 85 09 222

Anna Lewandowska - Sternik
Anna Gorzelak-Sarosiek
Magdalena Ząbek

tel. bezpośredni (17) 85 09 233

Natalia Mazur
Aleksandra  Szumańska

tel. bezpośredni (17) 74 32 867

Irmina Dudzic Burza
Konrad Rakszawski

tel. bezpośredni (17) 74 32 866

Agata Kensy
tel. bezpośredni (17) 74 32 815

Bernadetta Dul
tel. bezpośredni (17) 74 32 894
nr komunikatora (17) 74 93 734

Monika Wiśniewska
Małgorzata Siębor

tel. bezpośredni (17) 85 09 209

Patrycja Bajerlajn-Matuszewska
Piotr Mazurkiewicz

tel. bezpośredni (17) 74 32 870

Anna Baran
tel. bezpośredni (17) 74 32 871

Elżbieta Panek
Karolina Guz

tel. bezpośredni (17) 74 32 872

Daniel Szydło
tel. bezpośredni (17) 74 32 877

Partycja Miś
tel. bezpośredni (17) 85 09 278

Informacje o publikacji dokumentu