Z radością informujemy, że w ramach działań mających na celu poprawę jakości obsługi naszych klientów, przeprowadziliśmy szereg modernizacji w budynku Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Słomnikach. Prace te miały na celu stworzenie przyjaznego i wygodnego środowiska zarówno dla osób odwiedzających Urząd, jak i dla pracowników.
Do najważniejszych zmian należą:
- dostosowanie przestrzeni – zmieniliśmy układ pomieszczeń w celu optymalizacji przestrzeni biurowych i stanowisk obsługi klientów,
- podniesienie standardu sal obsługi – zmodernizowane zostały stanowiska do obsługi klienta, co pozwoliło na lepszy przepływ osób i dostępność pracowników;
- wydzielono odrębną salę informacyjną, gdzie wszyscy klienci – bezrobotni, poszukujący pracy, a także pracodawcy mogą wypełnić i przygotować dokumenty oraz uzyskać niezbędne informacje; salę uzupełnia strefa dziecięca oraz mini-kącik z możliwością skorzystania z napojów; co stanowi udogodnienie w trakcie załatwiania spraw urzędowych;
- wygodne strefy oczekiwania – stworzyliśmy komfortowe miejsca do oczekiwania – trzy poczekalnie dla klientów z możliwością skorzystania z Biblioteki, zapoznania się z lokalną prasą, informatorami, biuletynami, a także bieżącymi informacjami o realizowanych projektach i programach;
- dostępność informacji zapewniają tablice informacyjne na korytarzu – z aktualnymi procedurami i wiadomościami, a dla osób preferujących nowoczesne technologie - funkcjonuje Elektroniczna Tablica Ogłoszeniowa, m.in. z ofertami pracy z Centralnej Bazy Ofert Pracy oraz elektroniczna JOBMAPA - wyszukiwarka ofert pracy wg zadanej lokalizacji – prezentująca wolne miejsca pracy w okolicy.
Mamy nadzieję, że dzięki tym modernizacjom każda wizyta w naszym Urzędzie będzie komfortowa i satysfakcjonująca.