W Punkcie Ekspres Praca odbyły się warsztaty w ramach inicjatywy Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery

„Na początek należy przestać mówić i zacząć robić” Opierając się na słowach Walta Disneya, doradcy zawodowi Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego Filii w Krakowie zorganizowali w Punkcie Ekspres Praca dnia 22.10.2025 roku  warsztaty dla uczniów klasy VII Szkoły Podstawowej
z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Krakowie.
Wydarzenie odbyło się w ramach inicjatywy Ogólnopolski Tydzień Kariery „Siła Relacji w erze samotności”.

Celem warsztatów przygotowanych przez doradców zawodowych było ukierunkowanie młodzieży do skutecznego wyboru zawodu, kierunku kształcenia i dobrego funkcjonowania
w przyszłości w sferze zawodowej. Zdobycie zawodu a w konsekwencji pracy dającej satysfakcję,
to marzenie wielu młodych ludzi. Aby marzenia stały się rzeczywistością należy właściwie zaplanować własną karierę zawodową. Pomocną dłoń w tym zakresie może zapewnić doradca zawodowy. Dlatego też podczas potkania w Punkcie Ekspres Praca dostarczyliśmy młodzieży wskazówek jak prawidłowo wyznaczyć własny cel, a potem konsekwentnie go realizować. Dodatkowo w trakcie spotkania uczniowie mieli również możliwość wypróbować aplikację „Widzę siebie w tym zawodzie” poprzez korzystanie z gogli do wirtualnej rzeczywistości. Praktyczne zajęcia zawodoznawcze pozwoliły uczniom na konfrontację wyobrażeń z rzeczywistymi zadaniami w poszczególnych zawodach.

Obraz przedstawia uczniów klas 7, podczas warsztatów organizowanych przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery.

Obraz przedstawia uczniów klas 7, podczas warsztatów organizowanych przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery. Obraz przedstawia uczniów klas 7, podczas warsztatów organizowanych przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery. Obraz przedstawia uczniów klas 7, podczas warsztatów organizowanych przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery.
Informacje o publikacji dokumentu